KALİTE POLİTİKASI
-Denizli Devlet Hastanesinde çalışmaktan mutluluk duyan, kendi içinde ve toplumla doğru iletişim kurabilen, alanında eğitimli ve deneyimli ekibiyle kaliteli sağlık hizmeti sunmak,
-Tüm kaynakları etkin kullanmak,
-Yasal mevzuatlar ve tıbbi etik kurallar çerçevesinde,
-Hizmet alanların ve çalışanların memnuniyetini sağlamak,
-Tedarikçilerimizle aynı amaçlarda birleşmek,
-Sağlıklı ve mutlu bir toplum oluşturulmasına katkıda bulunmak,
-Çevreyi korumak ve geliştirmek için gerekli çalışmaları yapmak,
-Hizmet sırasında oluşan her türlü atığımızı (havaya, suya, toprağa) öncelikle azaltmak veya geri dönüşüme göndermek suretiyle çevreye verilen zararı en aza indirmektir,
-Kurumsal amaç ve hedefler İç (insan kaynakları, finansal durum, büyüklük, hizmet çeşitliliği) ve dış çevre faktörleri ( ekonomik çevre, hukuki çevre, kurumsal ilişkiler, toplumun sağlık yapısı, tedarikçiler) göz önüne alınarak oluşturulmuştur.