KALİTE POLİTİKASI
-Denizli Devlet Hastanesinde çalışmaktan mutluluk duyan, kendi içinde ve toplumla doğru iletişim kurabilen, alanında eğitimli ve deneyimli ekibiyle kaliteli sağlık hizmeti sunmak,
-Tüm kaynakları etkin kullanmak,
-Yasal mevzuatlar ve tıbbi etik kurallar çerçevesinde;
-Hizmet alanların ve çalışanların memnuniyetini sağlamak,
-Tedarikçilerimizle aynı amaçlarda birleşmek,
-Sağlıklı ve mutlu bir toplum oluşturulmasına katkıda bulunmak,
-Çevreyi korumak ve geliştirmek için gerekli çalışmaları yapmak,
-Hizmet sırasında oluşan her türlü atığımızı (havaya, suya, toprağa) öncelikle azaltmak veya geri dönüşüme göndermek suretiyle çevreye verilen zararı en aza indirmektir.
TEMEL İLKE VE DEĞERLERLERİMİZ
-İnsana Saygı
-Saygın, dürüst ve güvenilen
-Şeffaflık hesap verilebilirlik
-İşbirliği ve dayanışma
-Değişim ve gelişime açık
-Hakkaniyet
-Mükemmeli hedefleyen
-Süreklilik ve erişebilirlik
-Etkin ve etkili hizmet